کد خبر 1369216
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
دستور رئیس بنیاد شهید برای پیگیری وضعیت یکی از جانبازان دفاع مقدس

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بلافاصله پس از صحبت با جانباز دستفروش در راهپیمایی روز قدس دستور پیگیری و انجام اقدامات لازم در این زمینه را صادر کرد.

به گزارش مشرق، سید امیرحسین قاضی‌زاده در پی دیدار با جانبازی که در مسیر راهپیمایی روز قدس دست فروشی می‌کرد و شنیدن صحبت‌های این جانباز معزز دفاع مقدس موضوع را پیگیری و دستورات لازم را صادر کرد.

احمد فصیحی، سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱۵ تهران نیز با اشاره به وضعیت جانباز «عباسی» جانباز ۴۵ درصد با بیان اینکه تکریم جانبازان وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: این جانباز معزز از ناحیه یکی از پاها دچار جانبازی است و در سال ۱۴۰۰ نیز مسئولان بنیاد با وی دیدار داشته و مشکلات وی را پیگیری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

واکنش بنیاد شهید به انتشار فیلم دستفروشی یک مادر شهید

وی افزود: این جانباز مطابق آرای کمیسیون پزشکی حالت اشتغال بوده و بر اساس قانون مانند مستخدمین شاغل تلقی شده و تابع مقررات قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت حقوق ماهانه دریافت می‌کنند و این حقوق و مزایای ماهانه مانند کارمندان شاغل در دولت تاکنون بدون هرگونه وقفه پرداخت شده است به عنوان نمونه حقوق ماهیانه ایشان در فروردین ماه گذشته مشابه ماه‌های قبل در حدود ۹۰ میلیون ریال به موقع پرداخت شده است.

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱۵ تهران در مورد سایر خدمات ارائه شده به این جانباز معزز، گفت: این جانباز و خانواده گرامی‌شان علاوه بر بیمه پایه از خدمات بیمه درمان تکمیلی برخوردار هستند و هزینه‌های درمانی ایشان و اعضای خانواده‌شان به صورت رایگان شامل هزینه‌های بستری، ویزیت، دارو، تجهیزات توانبخشی و.... بدون سقف و بدون فرانشیز پرداخت می‌شود ضمن اینکه پوشش بیمه حوادث و بیمه عمر و حادثه وی نیز به صورت رایگان برقرار شده است.

فصیحی افزود: علاوه بر این وی به صورت مکرر از دریافت تسهیلات بلاعوض، تسهیلات اشتغال و کارآفرینی و تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه شاهد در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ برخوردار بوده و از خدمت واگذاری زمین نیز بر اساس ضوابط مقرر استفاده کرده‌اند و در صورت مراجعه وام مسکن نیز به ایشان طبق مقررات جاری تعلق خواهد گرفت.

وی در خصوص وضعیت جانبازی ایشان گفت: ایشان جانباز نخاعی نیستند و از ناحیه یک پا مجروحیت دارند و درصد جانبازی ایشان ۴۵ درصد است و بنا بر نظر پزشک معالج معمولاً مانند برای رفت و آمد از عصا استفاده می‌نمایند و فقط در برخی موارد خاص بدون دلیل پزشکی از ویلچر استفاده می‌کنند که در آینده می‌تواند مخاطراتی برای ایشان به همراه داشته باشد.

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱۵ تهران در پایان با بیان اینکه مسئولان بنیاد خود را خادم ایثارگران عزیز می‌دانند، خاطرنشان کرد: با توجه به دستورات مدیران ارشد بنیاد و مطابق وظیفه ذاتی خدمتگزاری به ایثارگران، به سرعت مشکلات این جانباز عزیز مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس قوانین و ضوابط موجود، خدمات لازم به ایشان ارائه خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    11 0
    بنیاد شهید و ایثارگران دیگه باید برای این بنده خدا چکار می کرد؟؟؟!!!
    • ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      5 3
      خب الحمدلله مشکل این عزیز حل شد. انشااله در روز قدسهاس سالهای آینده بقیه عزیزان مشکل دار هم در سر راه رییس بنیاد قرار بگیرند تا مشکلشان حل شود.
    • تک تیرانداز DE ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      1 3
      اون جانبازانی که نتونستن برسن خدمت اقای ریس تو خیابان چی؟ بهتر نیست بجای حل مشکل موردی اقای ریس بصورت کلی این موضوع رو پیگیری کنند و برای همه جانبازان چاره ای بیاندیشند؟
    • حاجی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 3
      اگه بنیاد جانبازان کاری میکرد که این بنده خدا دستفروشی نمیکرد برادر جانبازان بدنشون رو دادن برای کشور باید راحت زندگی کنن جلوی سرقتها از خزانه رو بگیرن وبه اونی که باید بدهند بدهند
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    15 2
    عوام فریبی است
  • محمد IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    6 4
    جانبازان منت دار مسئولین زحمت کش هستند!!! نیاز به لیست کردن این همه خدمات!!! نبود
  • حمید IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    4 0
    یه مصاحبه باهاش بکنید
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    9 3
    نمایی واقعی از فاصله بین ادعای حاکمان و وضعیت مردم ایران
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    5 0
    خدمات قانونی داده شده ولی بعضا بعضی جانبازان بدلایل شرایط خاصی دارند در زندگی دچار مشکلات مضاعفی در زندگی میشوند که خوب است برای ایشان تحقیق دقیق تری شود مثلا امتیاز زمینی به طرف داده اند و آن وقت بدلیل نیاز مبرم امتیازش را خیلی ارزان فروخته و الان مستاجر است خصوصا جانبازان اعصاب و روان که شاید درصد های خیلی بالا نداشته باشند ولی بعضا توانایی جمع کردن و سر و سامان دادن یک زندگی نرمال را نداشته باشند این موضوع در خصوص امتیاز زمین و مسکن شایع بوده
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    5 2
    نمایی دقیق از فاصله بین ادعا و عمل
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    1 2
    دورود خداوند براین جانبازان بی ادعا.
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    0 1
    عجب! منتی ندارید سر جانبازان اگه بهشون خدمات زندگی بدید.
  • شمساطیل IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    2 1
    واقعا رئیس بنیاد منطقه... باید بخاطر این فخر فروشی و لیست کردن خدماتی که یک صدم حق جانبازان و مدافعان انقلاب و کشور هم نمیشه ، بازخواست بشه... خودت حقوق و مزایایی که میگیری از صدقه سر جانبازان است
  • حمید IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    1 0
    این دوست عزیز باید بداند با این روشها جایگاه ایثارگران دیگر را در نزد افکار مخدوش مینمایند
  • احمد IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    2 1
    چرا این این بنده خدا برای امرار معاش دستفروشی می کرده
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    1 3
    دلم خواست جانباز باشم ! یه پا بدم خب ! امکانات و حقوق و بیمه !
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      3 0
      عزیز من کاری نداره یک کم همت میخواد و وجود و غیرت همین امروز میتونی در واحد های نظامی انتظامی ثبت نام کن هر روز تعدادزیادی جانباز و شهید در راه ثبات و امنیت تقدیم کشور میشود .وجود داری بسم الله
  • میراحمد IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    1 1
    اینکه تنها به مسائلی که رسانه ای میشه پرداخته میشه و پرونده ها و مشکلات مردم را در میدان رها کرده اند تنها بازی تبلیغاتی است.
  • علی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    2 1
    سلام این پیگیری پیگیری چیه هی به زبان میارید پیگیری که نتیجه نداره خروجی نداره فقط یک کلمه واهی هست
  • محمدی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    0 0
    درود
  • IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    جانباز الکی زیاد داریم توی این مملکت!!!!!؟ البته این بنده خدا که جانباز بود. ولی من دیدم آدمی رو که ادعای جانبازی می کرد و میگفت ۴سال جبهه بودم الان مسافرکشی میکنم وقتی پیگیر کارش شدم تا حقش رو بگیرم دیدم توی دوران سربازی کلا ۳ روز توی منطقه ایلام بوده بعد هم شب از سر پست فرار کرده بعد از ۲ سال ‌واحدی می‌گیرند دادگاهی میشه و ۳ماه آخر جنگ که اصلا عملیاتی نبود توی یه پادگان در شهر کرمانشاه بوده!!!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس